Infos

1. ADRES
———-

MILCAMPSLAAN 235
1030 BRUSSEL

50° 51′ 15″ W
04° 23′ 46″ E

Tel. : +32/(0)2.742.07.45
GSM : +32/(0)474.21.06.18

Mail : info@lamaisonduvelo.be

2. OPENINGSUREN

  • Zomer (21 maart – 21 september) :
    dinsdag – vrijdag :

  • van 10:00  tot 13:00 u
    van 14:00  tot 19:30 u
    zaterdag :
    van 10:00 u tot 13:00 u
    van 14:00 u tot 18:00 u.
  • Winter (22 september – 20 maart) :
    dinsdag – vrijdag :
    van 10:00 u tot 13:00 u
    van 14:00 u tot 18:30 u
    zaterdag
    van 10:00 u tot 13.00 u
    van 14:00 u tot 17:00 uWekelijkse rustdagen:
    Maandag

    Opgelet: winteruurooster

3. HOE ONS TE BEREIKEN

Trein:
Noord station en dan de tram 25 tot Meiser plein;
Lijn 26, Halte Meiser

Tram: lijn 25 en 23 tot Meiser plein

Bus: vanuit het centrum : bus 63 tot Meiser plein
Vanuit Madou plein, bussen 410, 318, 351en 358 richting Zaventem
Vanuit het oosten (St.-Lambrechts Woluwe) : bus 29 tot Plasky square
Vanuit het westen (Vorst, Ukkel) : tram 23 tot Meiser plein
Vanuit het zuiden (Vorst, St.-Gilles, Etterbeek) : bus 54 tot “Luxembourg” en daarna, bus 64 tot Dailly plein

En met de fiets, natuurlijk !

4. LAST MINUTE INFO EN DIVERSEN:

BROMPTON doet een vrijwillige terugroepactie voor alle Brompton fietsen gemaakt tussen april 2014 en mei 2017.
Het onderdeel “bracket as FAG” zal vervangen worden door een ander merk.
Voor meer informatie, gelieve deze link te volgen “mededeling over Brompton vrijwillige terugroepactie”
Dank u om ons te contacteren om ons te kunnen organiseren i.v.m. deze omruilactie.
Serienummers van  1 4 0 3 2 8 4 1 4 4   t/m   1 7 0 5 1 5 0 0 0 1

  • Over e-mail gesproken
    Bedankt voor uw suggesties en opmerkingen via e-mail info@lamaisonduvelo.be. Wees niet boos als het antwoord even uitblijft: ik steek al mijn tijd in mijn winkel en het prepareren, repareren en onderhouden van fietsen.
    Vraag mij aub geen documentatie, kijk liever op het Internet.
    Vraag mij geen prijsopgave. Ik ben niet duurder dan een ander. Grootwarenhuizen bieden lagere prijzen, maar geen service en advies.
    Liever dan via e-mail sta ik u in levende lijve te woord. Breng een bezoekje aan mijn winkel of geef mij een telefoontje. Dank voor uw begrip.
  • Enkel dienst na verkoop
    Wij hebben meer en meer vraag voor nieuwe fietsen, “montage à la carte”, enz… En omdat wij een goede DNV willen verzekeren, kunnen we geen fietsen meer aannemen in onderhoud of herstellingen die niet hier gekocht geweest zijn.